2015. október 9., péntek

A vélemények után nem volt kérdés, hogy bele fogok vágni én is!

Hajritkulásom 16-17 éves koromban a fejem tetején – az ún. Vertex területén – kezdődött. Évek múltán egyre fogyatkozott a hajkoronám, mely egyrészről esztétikai, másrészről kényelmi/egészségügyi szempontból is kellemetlen volt számomra. 

Példának okáért már kora tavasszal óvni kellett a fejem a gyengébb napsugaraktól is. Természetesen sok különböző „csoda” sampont, kozmetikumot és egyéb terméket kipróbáltam az esztendők elteltével, sajnos kevés eredménnyel. Jelenleg 28 éves vagyok és tavasszal határoztam el, hogy drasztikusabb módszerekhez kell folyamodni -;). Elkezdtem kutatni a neten, milyen technológiával, milyen lehetőségekkel lehetne esztétikusabbá tenni hajkoronámat. A HairHungary nevével egy hírportál hirdetésében találkoztam és a referencia képek illetve a hajbeültetés vélemények által nem volt kérdés, hogy bele fogok vágni. Kiváltképp motiváló volt, hogy az általam ismert dús hajú színészek/énekesek már mind túl voltak egy-két hajbeültetésen. Az összhatás pedig minden tekintetben Pazar volt.

Természetesen mindezek anyagi vonzatának is utánanéztem, és egyáltalán nem expenzív! A klinika honlapja is rendkívül pozitív. Szolgáltatásukat és az egész procedúrával kapcsolatos információkat egytől-egyig részletezik. A fiskális részéről annyit, hogy kedvezményeket, illetve kamatmentes részletfizetést is biztosít az intézet.

Július elején a HairHungary klinika honlapján erre kialakított felületen megadtam elérhetőségem, majd pár órával később egy nagyon kedves kolléganő fel is vettem velem a kapcsolatot, s megegyeztünk egy ingyenes konzultációs időpontban. Az intézmény modern, barátságos, és kellemes hangulatú. 

Hajbeültetés előtt a HairHungary Klinikán

A doktornő a kb. 30 perces megbeszélés alatt teljes körűen informált a műtét előzményeiről, folyamatáról, és a szükséges beültetendő hajszálak mennyiségéről, mely az én esetemben körülbelül 4000 hajszálat tesz ki. Majd egy hét gondolkodási idő után természetesen Igent mondtam, s megállapodtunk a műtét időpontját illetően! :)

Hamarosan folyt. köv. ;-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése